Sunday 4 March 2012

Familjemiddag för mig. x)

Vi bestämde att vi skulle fira mig inom familjen idag (ikväll). Normalt brukar vi sjunga för varandra på morgonen dagen någon fyller år och så får man presenter på sängen. Men pappa skulle upp tidigt och flyga och mamma skulle rida imorgon kväll. Men Johanna har bestämt att hon ska väcka mig imorgon, så jag får tydligen hennes present imorgon.

Så vi åt jätte god kött fondue till middag och när vi ätit upp så går mamma och pappa och hämtar mitt paket. Sen kommer det ifrån varsitt håll. Det är därför jag sitter och asgarvar på bilden (vilket Johanna också gör, hahahahah.) Sedan efter att jag öppnat presenten och ett tags sittande så plockar vi undan (jag hjälpte typ inte alls till) och satte oss framför tven där vi hade gjort en liten choklad fondue. Mums!!

Bra kväll, nu ska jag sätta på ett gammalt Vampire Dairies avsnitt och sy på en krage jag har hållt på med idag.

No comments:

Post a Comment