Wednesday 17 August 2011

I solemnly swear that I am up to no good.


Här om dagen beställde jag ifrån Decoliie.se och igår fick jag mail att min beställning var i väg skickad och idag kom det hem till mig. Så glad jag blev. Ett armband, med blå läderfläta med silverbricka med orden mischief managed. Helt underbart älskar det. (dock fick jag ingen succé bild på det. Sen beställde jag även en earcuff / örhänge. Super coolt. Och jag är jätte nöjd.

För några dagar sedan fick jag även mail ifrån Scanpix. Jag hade vunnit ett iPhone skal och visst var det fint? Inte för jag har en iPhone. Men jag tror mamma sa åt mig att gå med i tävlingen. Men man vet ju aldrig vad som händer i framtiden. Mischief Managed.  x)

2 comments:

  1. fodralet var super fiiint!! synd att du inte har en iphone XD Örhängena var awesome! <3

    ReplyDelete