Saturday 17 December 2011

Snö och nytt armband


Det kom snö idag. Även fast det var snöblandat regn så fastnade endel på marken, (iallafall här jag bor). Vilket är awesome!! Happy face.


Var i stan med Linn idag. Det blev en julklapp till syster och ett nytt armband. Det längst ner, med banden som är typ flätat i blått, svart och vit. Köpte det på Punkt Shop för 25 spänn. Awesome!! Det var jätte roligt där inne för de kändes som personalen verkligen ville hjälpa oss med något och vi var inte riktigt ute efter något. Utan gick mest bara in på skoj. Super nöjd.

Kollar just nu på She's the man.

1 comment:

  1. Nu har jag haft min sista tenta och kommer att bli snabbare på att svara på kommenterer i fortsättningen :D ! HAr haft så mycket att göra i veckan så har inte hunnit med. Men nu har jag jullov :D !! Ska till sälen och Kanarieöarna, ska du hitta på något kul på nyår eller i jul :) ??

    Kram från mig, BEa !

    ReplyDelete