Thursday 12 January 2012

London calling to the faraway towns.

Igår under fotolektionen lekte jag i Photoshop Elements. Och här ovan är tre av mina verk. Visst är de fina? (Den första bilden är fotad av Linn och de andra av mig.) Den första blev typ coolast. Annars igår hände det väl inte så mycket. Förutom när jag freakade ur. Eftersom jag fick det här i min mail igår: Hej Sandra! Grattis! Vi har nu fått bekräftelse från West London College på att du är antagen till en Diploma in Fashion Design med kursstart onsdag 2012-09-12.  Vilket är typ helt sjukt och jag är jätte glad och det är hur roligt som helst.

Idag har det inte hänt så mycket. Har jobbat lite på projektarbetet med Annelie och Robert. Just nu har jag hålltimme, nu kommer Linn så nu ska jag gå. Men sen blir det engelska och ikväll ska jag träna dubbelpass. Vilket betyder att jag är körd. Ciao!

1 comment: