Thursday 24 May 2012

You got to love shorts!!

Igår var vi som sagt ute i går i Stockholm. Då hamnade vi inne på H&M och då köpte jag och Lina ett par shorts tillsammans. För 50 spänn på rean. Lina köpte även linnet jag har på mig. Hon tvingad mig att byta om ifrån min outfit till det här. Hon fotade sitt modefoto till skolan.

Åhh, idag har jag haft religion. Sen har jag även gjort klart ett mönster. Så mönsterkonstruktionen är klar och inlämnad. Sen nu efter lunch har jag suttit och chillat. Sen visade det sig att våran engelska lärare inte var här så nu har jag gjort ett mönster till min studentklänning.

2 comments:

  1. ååh vad snygg! gillar dina poser! :D

    ReplyDelete
  2. Vad alla har coola shorts nu för tiden! Dina var superfina :)

    / Sveriges nya mode- och bloggcommunity: http://bloppfashion.se

    ReplyDelete