Thursday 16 August 2012

Kvällens äventyr

Så var man hemkommen ifrån kvällens äventyr. Blev att jag tvungen att skynda i väg till tåget och missade det. Självklart. Hade till och med skjutit upp det och skulle åka ett tåg senare så missade jag det. Fail på mig. Men till slut tog jag mig in till stan och mötte Linn och vi tog oss till Café Opera där Stockholm Modecenter hade en afterwork som mamma och jag egentligen skulle gå på. Men jag fick gå med Linn istället. Vi träffade en jätte trevligt tjej som heter Erica. Sen fick vi även Modegodi (goodiebags) och två glass vin. As najs. Klockan drog sig och det blev dags att möta upp vännerna i Rålis för utomhusbio. Det var super trevligt. Dock var jag inte så insatt i filmen men jag hade sett den tidigare. Nu kanske det är dags att krypa ner i sängen.

No comments:

Post a Comment