Thursday 20 September 2012

Fall for the red.

Jag sitter just nu i sängen och har bara precis tagit på mig en favorit tröja. Den röda stickade. Den åker alltid fram extra till hösten. I somras har jag typ undvikt att använda den känns det som. Ingen aning om varför. Den kanske är för varm. Men nu har jag en hals som kliar så då fick den åka fram ur resväskan extra mycket. Dock vet jag inte vad jag ska ha på mig mer. Vi får väl se om ni får se. Kanske blir något liknande det på bilden som jag hade på mig förra hösten. Jag typ älskar de här bilderna. Eller jag vet inte. De är så härliga iallafall. Konstigt att säga om bilder på sig själv kanske. Men världens bästa Linn har ju tagit dom. Asså bajs på henne för hon ska till Australien sen. Sitter och pratar lite med henne nu. Hon är på Vacksta och hälsar på Elsa. Elsa som har börjat trean. Vilket vi gjorde för ett år sedan och igår registrerade jag mig på West London College. Det är så sjukt. Nu får man snart se vart det här steget tar en.

Erika har bestämt att vi ska åka till Tate Modern idag. Spännande. Vet inte så mycket om det. Men nu borde jag slänga på mig lite smink och ett par byxor.

1 comment: