Sunday 30 September 2012

We got the keys!

Ska snart gå och lägga mig men tänkte slänga i väg ett inlägg innan för det har hänt mycket idag. Men mitt internet är lite hejsvejs just nu så ni får bara en bild på Erika stående i vår nya lägenhet vi fick idag. Hon står här i allrummet. (kök / vardagsrum). Vi flyttar in på riktigt under veckan. Så taggad. Det känns så bra. Så idag har vi varit på Ikea och åt även lunch där. Sedan var vi en sväng på Primark. Denna gång är vi: jag, Erika, Emelie och Emelies pojkvän Thor som var chaufför  Sjukt awesome och skönt. Och en skön kille också för den delen.

Vi åkte till lägenheten. Som ligger i Leyton. En bit utan för London. Vi gick runt och kollade lite. The Agent var sen men Landlorden var där och fixade och donade när vi kom. Vi blev inbjudna på öl hos grannen under oss när vi väntade. Och nu har vi nycklarna. Allt känns så bra och härligt. Men jag blev så trött på vägen hem. Så jag borde sova nu. För nu har jag duschat och är redo för sängen.

3 comments:

  1. Vad är det för adress? Kram Mamma

    ReplyDelete
  2. hhahah vad random det kändes "vi blev inbjudna på öl hos grannen" ? xD

    ReplyDelete