Sunday 21 October 2012

I might be falling.

Har suttit här ett tag för att hitta en bild att använda i mitt blogginlägg. Hittade ingen som blev jaa, men den här. Så det blev helt enkelt den här. Söndag. Det är dagens dag. Jag har varit jätte dålig på att veta vilken dag det är. Men imorgon är det i alla fall måndag och då ska man ha skrivit ett utkast på en personal statement för att söka vidare. Sen ska man även ha en lite presentation om sitt projekt. Men det har jag väl sagt. Sedan kommer pappa på tisdag med saker till mig. Wohoooo!! :D

Annars så spenderade jag fredagen med Filipe och lördagen med att försöka skriva min personal statement och så åkte Erika och jag och fixade en jacka till nästa projekt. Inte så roligt. Sen strossade vi i några butiker i Stratford men vi blev bara irriterade för vi inte kan shoppa och det var rea överallt så vi drog oss hem. En ganska lugn helg helt enkelt. Skönt var det också. Men imorgon börjar en ny vecka och ny utmaningar. Det är väl dags att ta tag i utmaningen att skriva min personal statement. Jag som inte ens vet vad jag vill göra efter.

No comments:

Post a Comment