Wednesday 12 December 2012

A naked woman in heels is a beautiful thing. A naked man in shoes looks like a fool.

Normally when I have bought shoes I'm the weird one and make a movie. But I don't really have the space or a really clean floor to make a new shoes movie. So here you have them. Bought on todays shopping trip to Stratford / Westfield. They are from New Look and cost me 15 pound. They were on sale so I couldn't really say no and now I have shoes for New Year's Eve!!

Så någon som är slö och vill läsa på svenska? Normallt när jag köper skor har jag ju gjort en liten video med skorna super kul. Men har inte riktigt utrymme här och dessutom är golvet dammigt. Så det fick bli bild idag. Köpte de idag när vi var på shoppingtur till Stratford / Westfield. De är ifrån New Look och kostade med 15 pund på rea. Så nu har jag skor till nyår!!

3 comments:

  1. Coola, vilket kap!
    Vad önskar du dig i julklapp?
    P0K Moster

    ReplyDelete
  2. SV: HAHAH mobbar du mina fötter va!?!?! ;O Jag har fått för mig att du kan åka bräda XD kan du det eller? hahaha jag sitter och nördar på youtube vad man ska tänka på när man åker så jag typ är pro från början ;) (a)

    ReplyDelete
  3. skorna va as coola btw! :D ME LIKE :D <3

    ReplyDelete