Tuesday 11 December 2012

I might have spent some money...

Tänkte börja med att visa min julklapp till mig själv. Det är en stor och fin drömfångare som jag köpte på Winter Wondarland. Igår när vi var i Camden blev det även en liten fickspegel och ett armband. Fast de räknas inte som presenter. (la upp en bild på instagram) Även idag blev det ett inköp en topp till nyårsoutfiten. Transparant, svart, 19 pund ifrån Monki såklart. Nu måste jag bara hitta ett par short och ett par skor. Annars har jag nog back-up här hemma.

I thought that I should show you the christmas gift I bought for myself. It's an amazing dreamcatcher, which I bought at Winter Wondarland. By the way yesterday I bought a pocket mirror and a bracelet in Camden. (Look at my instagram for a picture). I even bought something today. A top for New Year's Eve, from Monki of course. 

No comments:

Post a Comment