Saturday 22 December 2012

the first pair of shoes

Så jag lyckades hitta en kamera, men ingen laddare till batteriet. Så jag kom på att jag kunde använda photo booth i datorn. Dock blir det ju ingen succé kvalité, men det får duga.

Idag har jag varit och åkt runt lite med pappa. Ikväll ska vi i väg och tjuv fira jul med mammas sida av släkten. För några ska åka upp till fjällen och fira jul. Ajaa, jag borde sminka mig nu, eller hitta en tröja.

So I didn't borrow any camera cause I didn't find a charger for it. So I decided to go with Photo Booth on my laptop. Well the quality is't so good, but it will have to do.

Anyway today I've been around to a couple of places with my dad. And later tonight we are celebrating christmas with my mums side of the family. Cause some of them are going away next week. So I should start to get ready or something.

No comments:

Post a Comment