Monday 31 December 2012

top tre 2012

Det är väl ganska normalt att dra ihop en eller flera resumer av 2012. Så ni får en liten kort av mig. De tre stora händelserna under 2012. Jag var med och anordnade Vackstanäs Modevisningen och det var så roligt och värt det. Jag tog studenten med mina härliga vänner och lämnade gymnasietiden bakom mig. Efter en härlig sommar så drog man i väg till London och har spenderat hela hösten i London och börjar nu det nya året i London och stannar tills juni 2013. Nu hoppas vi 2013 blir lika bra som 2012, om inte bättre.

GOTT NYTT ÅR!!
Happy New Year!!

Sen är det väl en annan sak att jag även var på studentkryssning, min första festival, fick besök i London, dejtat, hängt på landat, hittat mig själv, tappat mig själv och träffat nya människor. Ja, vad har inte hänt detta år? För det har hänt så mycket mer än det här.

No comments:

Post a Comment