Monday 18 February 2013

I'm sorry.

Förlåt, hur dålig kan man vara på att blogga tre inlägg i februari och det är nu den 18.  Herregud. Men det är mycket som händer och allt är så roligt och jag tappar bort mig själv typ en gång i veckan. Jag vet inte riktigt vad som händer. Projektet som pågår är ingen höjdare men det funkar och så är det jobb, vänner och killar på skolan. Så vill väl mest be om ursäkt för att bloggen inte hamnar högt upp på min lista.

Idag i skolan var jag på en "photoshop lektion", vilket var lite halvt segt men jag lärde mig att göra egna borstar. Vilket var roligt och resulterade i bilden här över. Annars gillade jag inte riktigt resten av skoldagen.

I'm sorry, I haven't posted so much. It's like three posts for the whole of February and it's now the 18th. It's really bad. But it's a lot going on.

Anyway today in school I went to a photoshop lesson. It was good but a bit boring, cause I allready knew the basics. But I learned how to make my own brushes which was really fun. And the result of playing around with one of the brushes it above. 


No comments:

Post a Comment