Tuesday 23 October 2012

Chiquito

Försov mig i morse. Hoppsan. Men han till skolan lagom till att mitt namn kom i uppropet. Score! Så ritade vi och ritade lite till i skolan. Sen blev det lunch tid och eftersom jag går halvdag på tisdagar så drog jag mig hem. Slängde i mig lite nudlar och efter ett tag gick jag tillbaks till stationen och mötte pappa!! med en resväska med saker! Typ tre eller fler par shorts, en ost, godis, stickade tröjor och lite annat nödvändigt! Awesome. Kanske ska tacka mamma också för det var nog hon som packade väskan. Jag och pappa drog efter en stund i vår lägenhet till stan och gick till Body Shop för mamma skulle ha en olja och så gick vi sedan och åt på Chiquito. Blev sådär jobbigt mätt men gud så gott det var.

Nej, nu måste jag ta reda på sakerna jag slängde upp i resväskan och sedan göra två eller tre teckningar till skolan. Sen blir det nog en snabb sväng i duschen och efter det sängen.

No comments:

Post a Comment