Monday 22 October 2012

Metamorphosis

Man är inte alltid på topp. Så är det bara. Idag var en sådan dag. Har fortfarande lite smått huvudvärk och planerar att gå och lägga mig hyfsat tidigt.

Efter lunch idag började vi även ett nytt projekt vid namn: Metamorphosis. Så har googlat lite på det nu för att ta reda på vad det var och sådär. Vi började även rita en del av våra "fula jackor", men jag tar och fotar den någon dag så ska ni få se den. Lämnade den i skolan. Men fotade faktiskt mina 3D samples från det tidigare projektet, så kanske slänger upp dom inom en snar framtiden.

Sen så är det ju så att pappa kommer en sväng till London imorgon. Så mer saker till mig. Jippiiii. Typ några shorts, mer stickat. Jaa, jag vet inte riktigt vad som kommer för jag har bara fyllt på listan med saker jag vill ha med mig hemifrån så jag får väl se imorgon.

No comments:

Post a Comment