Monday 15 October 2012

My space

Gud vad roligt det var i skolan idag. Vi började jobba på vår "final outcome" för det här projektet. Det gick väl lite sådär i början men till slut så bah, pang. Såhär gör vi och det gick bra och allt kändes så bra. Sedan tog de stop och jag hade svårt att fortsätta. Men det är bara att ta ny tag i morgon. Så istället för att visa er vad jag lyckades göra idag tänkte jag visa "mitt space." Det är även så roligt för jag har fått positiva kommentarer ifrån lärarna och Cat frågade om jag funderat på att studera vidare och emot smyckes linjen. Men asså det är ju så svårt. Så har suttit och kollat lite på smyckes utbildningar. För jag funderade ju på att göra en smyckes kollektion som slutkollektion på gymnasiet. Men just nu känns det som jag ska ta ett sabbatsår innan jag fortsätter mina studier efter den här kursen. Vi får väl se.

No comments:

Post a Comment