Sunday 14 October 2012

Rocky Road

Det blev en riktig segar dag idag. Men lyckades ta mig ut och handla en sväng för jag tog de sista brödet så gick och köpte bröd till tjejerna för jag var uppe först och det var soligt och fint ute. Men på vägen hem slår typ bakis känslan i kroppen till. Så blev det bara jobbigt och jag ville ha mer saker ifrån affären som jag precis lämnat.

Man var väl bakis för jag hade druckit typ tre flaskor vin med Filipe. Åååh, jag åt även en super god efterrätt igår på Angus Steakhouse. (Rocky Road hette den!) Vad mer kan jag säga om igår. Vi skulle på bio men så blev det inte. Vi hamnade ett tag hos Mustafa och då börjar Filipe och Mustafa snackar religion... jätte roligt. Mustafa sa iallafall någon gång att "God is hope" och det är ju lite sant.

Nej, nu borde jag ta tag i lite studiegrejer. För mamma eller syster svarar inte att de vill skypa med mig.

No comments:

Post a Comment