Saturday 1 September 2012

I'm not sure.

Nu sitter man här hemma ensam. (Mamma och syster sover.) Efter att ha haft en super trevlig kväll med tjejerna. En liten avskedsmiddag. Även fast jag kommer träffa mer än hälften av dom i morgon. För då ska vi ut och dansa. Jag ska i alla fall dansa. Idag var jag duktig och stod som kock för de kom ju hem till mig. Jag hade i alla fall jätte trevligt och jätte roligt. Hoppas de också hade det. Ni kan få se mina små avskedspresenter imorgon.

Igår var jag i väg och kände mig som värsta hemmafrun för jag var och handlade själv på Maxi. Så självklart får man avstämning i kassan. Score liksom. Där var det typ fuck life känslan. Sen var det hem och duscha och in mot stan. En sväng på mammas nya kontor, där syster även var. Efter många om och men åt vi tillslut thai till middag. Sen efter middan drog Johanna till dans och mamma drog hem. Jag däremot drog till medis och mötte upp min biokamrat och gick och såg den senaste Batman filmen - The Dark Knight Rises. Älskade slutet. Men hade nog lite svårt att komma in i filmen av olika anledningar tror jag.

Kiss Kiss Bye Bye. Nu är det nog dags att sova. Night night.

No comments:

Post a Comment