Wednesday 13 February 2013

Wicked

Det är just nu full rulle i skolan, men nytt projekt och det är bara att jobba på hela tiden. Man ska veta allt om de två personerna man har blivit tilldelad. Men igår kväll pluggade jag inte, utan då var jag ute på dejt och såg Wicked. Åååååh, kläderna. Jag har en kärlek för scenkostym och endel klänningar var så fina. Nu måste jag gifta mig två gånger för jag vill ha två olika sorters klänningar. Sedan var showen alldeles underbart bra. En riktig höjdare. Hade inga förväntningar alls innan, så den var jätte bra.

It's a lot of stuff going on in school. We are suppose to know everything about the two people we got. But yesterday I didn't study. I was out on a date and saw Wicked. Oooooh, the clothes. I love the clothes and some of the dresses were just amazing. Now I have to get married twice cause now I want to wear two completely different dresses. But anyway the show was amazing. 

No comments:

Post a Comment